2012. február 21., kedd

Új fűzős prémes platform bokacsizma CSAK 2490 FT - Jelenlegi ára: 2 490 Ft -

Új csizma, csak próbálva volt.
Londonból kaptam, de én  a hosszabb szárú csizmákat részesítem előnyben, így kénytelen vagyok tőle megválni.
Platform rész 2cm
Sarokmagasság: 11cm
Az általam készített képen látszik, hogy elől a szegés kicsit vissza van hajolva, de ugyan olyan fekete mint  a csizma többi része, így egyáltalán nem feltűnő, valószínűleg azért mert kerek orrú, és egy kicsit visszahajlik. Ezért indul 1Ft-ról!!! Egyébként észre sem venni, csak nagyon közelről fotóztam.
A csizma korom fekete, az általam készített képen sajnos  a vaku miatt jóval világosabb.
Élőben amúgy teljesen úgy néz ki mint az képeken!
Ha bármi kérdésed van írj!
Köszönöm.



Jelenlegi ára: 2 490 Ft

Az aukció vége: 2012-02-28 15:19
. Új fűzős prémes platform bokacsizma CSAK 2490 FT - Jelenlegi ára: 2 490 Ft

Fontos